s h e t a l k s t o a n g e l s.


Hallåhejtja.

Har just lämnat tillbaka ena hästen, tråkigt men inget jag kan göra så mkt åt. Roligt har det varit iaf!
Jävligt fint väder, funderar på att lägga mig i solen ett litet tag, har ändå inget annat för mig.. är ju ledig idag, våran lärare är sjuk.
Sitter och väntar på Lina :) ska vara med henne hela dagen/kvällen, va länge sen så de ska bli riktigt kul :) får se vad vi hittar på, hur som helst har vi en hel del att prata om.

Kubb-vm måste vi fan vara med i tjejer ;) hade varit riktigt kul! ett pärklag hade inte heller varit så dumt ;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, hörs!





Har kommit på att jag jämt ska tro det bästa om folk, hör jag något dåligt så måste jag alltid utforska läget med tron på att alla människor kan förändras. Tyvärr har jag alltid fel, vissa människor ändras tydligen aldrig och jag tänker inte lägga mer energi på att hoppas att du ska ändra på dig.

/C

Kommentarer
Postat av: Therése

jag är på kubb! haha

2009-05-29 @ 15:55:53
URL: http://tttt.blogg.se/
Postat av: tessigirl

uppdatera snoppis

2009-08-22 @ 13:22:56
URL: http://tttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0