Påskägg, javisst.


God morgon!

Tänkte va hemma och ta det lugnt igår men gissa hur det slutade! Jag och Cornelia drog till Visby, igen. Den här gången kom det iaf lite mer folk till lägenheten. Hur som helst skulle dom flesta vidare till krogen och då blev det bara vi kvar eftersom vi tyvärr inte har åldern inne, än sålänge. Vi fortsatte själva i ngra timmar, låter kanske i era öron som att de inte skulle va speciellt kul att sitta två brudar i en lägenhet vid riiiingmuren, men tro mig vi vet precis hur man fördriver tiden i väntan på ngt gott ;) Åkte bil hem typ vid 4..  Jaja, riktigt rolig kväll iaf, eller hur Cornelia? eller ska jag säga Robin B??? ;)

Känner att kroppen börjar ta stryk efter två kvällars härjande, och ikväll kör vi igen! man får passa på nu när det är lov och man har tid att göra saker!


Tänkte göra frukost nu och sätta mig ute i solen! riktigt skönt ute idag!






Have a nice day.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha det var trevligt som bara den :) sen att 14B kom med i bilden var ju lite otippat ;) "Jag ska aldrig glömma den lögnen" HAHA. Du kan va Robin B!!! ;D

2009-04-11 @ 18:11:19
URL: http://cornelian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0