Nakenbad, javisst.


Tjena!

Hade riktigt trevligt igår! Therese är en väldigt rolig prick, tillsammans blev vi ännu roligare (eller?) klädpoker lär vi inte spela igen iaf haha!
Kvällen vi sent kommer att glömma, har en känsla av att den kommer förfölja oss resten av sommaren. Väldigt oklart och inte okej!

Jag och Therese kom väl hem sisodär klockan 2 idag, då blev de bussresa hem för hennes del och jag fortsatte vidare till Isak och Hampus. Jag kom med den briljanta idén att vi skulle åka och bada, såklart gick dom med på de och vi åkte iväg till Lojsta. Pissigt kallt i vattnet! Irre körde franskt på vägen hem i sina bästa avklippta mjukisbrallor, härlig syn! haha.

Resten av dagen har gått åt till att äta, nu blire snart sängen.. ska orka med morgondagen oxå, först skola sen fotboll och ridning, kommer bli stressigt men jag ser ändå fram emot det =)


Här får ni en väldigt bra låt som man somnar gott till ;


 


Gonatt med er! hörs imorn!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0