Mitt glada humör är tillbaka!


Har just käkat.. tränade ju förut, gick ganska bra! trött blev man iaf, och ännu mer ont i magen fick jag, inte bra! hur som helst så sitter jag här med värken i magen, ska duscha och övningsköra sen bär det av till Cornelia ett tag för att tillsammans fördriva tiden och göra varandras liv lite roligare :)

Imorn äre lagfoto haha, snyggt det kommer bli, känner jag laget rätt så kommer samtliga komma fixade från topp till tå ;) vi representerar ju Hemse, då kan man lika bra slå på stort ;) får se om jag lyckas få någon bild, lägger upp den imorn kväll isf.


Nu måste ja kila! Ha en trevlig kväll :) 


Puss Camilla

Kommentarer
Postat av: Therése

skojsit! nej men jag hade ju innebandy hela dagen, så hann ju inte komma ut :( :( men jag peppar här i min ensamhet inför lagfotot imorn! hahah! kommer bli helt och hållet SUCCÉ ! ;)<3

2009-04-07 @ 19:54:20
URL: http://tttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0