Jesus walks.


Hej!

Idag är man bra trött vill ja lova! fy fan, somnade 6 eller ngt inatt.. om inte ännu senare. Jag och Cornelia va i stan hela kvällen igår, de bjöds på mkt skratt. Har inte så mkt mer att tillägga förutom att de va jävligt kul även om det inte blev riktigt som planerat! Jag min klant la ner mobilen i ett glas fullt med ''cola'', som tur är funkar den.. än sålänge!

Va tänkt att vi kanske skulle se fotboll ikväll, men jag orkar seriöst inte åka fram och tillbaka för att sitta o se på.. jaja förhoppningsvis så har nån lust att göra ngt ikväll, efter fotbollen.


Tänker lämna er nu och kolla film eller ngt ett tag, hörs!

/C

Kommentarer
Postat av: Therése

jo jag tycker fan vi ska ha med den där jävla moroten som maskot på matcherna!

2009-04-10 @ 21:15:40
URL: http://tttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0