Fånga dagen.


Godagens!

Började kvällen med Elin, Linn, Cornelia och lite singstar, vilket resulterar i väldigt mycket skratt! tummen upp!
Efter ett par timmar när våra röster va borta och godiset va slut så åkte vi vidare upp till Nisse mfl. Vi mötte då upp Sandra och tryckte in tjejerna i en bil och killarna i den andra sen åkte vi runt och kollade läget.
Vi hittade inget som dög så vi drog tillbaka till Nils lägenhet där vi fick avsluta kvällen med att sitta och glo i taket bara för att det visades väldigt ointressanta saker på tvn, för oss tjejer haha.
Elin körde hem var och en av girlsen till sitt, sen blev det När för hennes del.

Tack för en jätte mysig och trevlig kväll! :)

Idag har jag typ städat hur länge som helst, ni som känner mig sitter väl med hakorna ner till golvet när ni läser den här meningen haha.
Springer runt och letar efter mina gamla fotbollskor, dom verkar vara helt spårlöst försvunna så jag får väl stå ut med skavsår en träning till.. Har dessutom inget att göra fram tills träningen börjar, ska alltså sitta här och glo i typ 2 timmar!

Therese sitter och ser fotboll, de hade jag oxå gärna gjort om jag hade haft skjuss! Jaja vi ses sen iaf :)




Nu väntar kladdkakan! hörs förmodligen senare! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0