''Dum spiro, spero''


Tjenahallå!

Nu har det gått ett tag sen jag skrev sist, igen. Jaja så kan det gå.. har inte haft speciellt mkt att skriva om ändå!
Är det bra med er?

Igår hade jag permanentprov, Elin Karlsson ställde snällt upp och det blev skitbra! riktigt fina lockar inget sånt där fårkrull :) hoppas du blev lika nöjd som jag :)

Ikväll ser de ut att bli en halvlugn kväll med sällskap av Cornelia, Elin och Linn :) får se vad vi hittar på... ska iaf bli trevligt att få umgås med lite vettigt folk! inte dom här såkallde ''vuxna'' som tror att dom har växt upp fast dom beter sig barnsligare än en själv som inte ens är i närheten av deras ålder. Som min bror sa; har dom inte växt upp ännu så är det nog ingen risk att dom någonsin gör det.  Ligger väldigt mycket sanning i det, ibland undrar man om vissa ska bete sig som 16 resten av livet.
En annan sak jag stör mig på är att man jämt ska bli dumförklarad bara för att man frågar nånting som för alla andra är självklart att man redan vet! varför tror folk att man frågar? antagligen så vet man inte svaret på frågan och vill ha svar, ist börjar folk att skratta och tycka att man är korkad mm, tummen ner för det.
Och det här med att folk dömmer varann för minsta lilla nuförtiden stör mig ännu mer, sätt er in i varandras situation så ska ni se att de kanske inte är speciellt kul längre.


Tre veckor kvar tills jag blir 18!

Vi hörs lite senare! /C

Kommentarer
Postat av: C

Nu har jag lärt mig av ett PRO så funderar på att lära dig hur man gör homemade skagenröra ;) jag menar du och jag kan ju inte vara annat än mästerkockar när vi drar igång ;)

2009-04-18 @ 18:50:19
URL: http://cornelian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0