Damn, I like the way you move.


Hej!

(Söndag) Vi förlorade träningsmatchen, lite tråkigt kanske men kul hade vi :) känns som att de skulle kunna gå bra för oss om vi får träna ihop oss lite mer!
Therese och jag fick oss ett gott skratt på samlingen, känns skönt att veta att någon ligger på ungefär samma nivå när det gäller humor :P
Resten av dagen spenderades med Lina, de va minsann ett bra tag sen! red barbacka gjorde vi oxå haha, aj min röv är allt jag har att säga!

Träning imorn, om kroppen håller haha, känner mig som 90+ ungefär.. en skagenmacka hade inte suttit fel!

Yrar bara, har egentligen inget vettigt att skriva för fem öre, vi hörs på onsdag skulle jag tro!



; Lina och Mirja


; Jag och ''lillen''


Gonatt med er!
/C



Kommentarer
Postat av: Therése

RÄRÄRÄRÄRÄRÄRÄ RÄÄÄÄÄÄÄÄÄKSALLAD

2009-04-28 @ 09:16:36
URL: http://tttt.blogg.se/
Postat av: Therése

settewall`??? hur går de med uppdaterandet???? lägg ner skagenmackan för ngra minuter och UPPDT!!!!! LOOOVEEEE

2009-05-06 @ 12:13:23
URL: http://tttt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, lite uppdatering tack! xD

2009-05-16 @ 15:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0